8 jan '10.

Sitter här nere i vardagsrummet i det gula. Smuttar på en Koskenkorva Lime ready-to-drink. Sällskapar även pappa framför TV:n. Han kollar på BBC Knowledge. Är ett program som handlar om D-dagen under andra världskriget. Jag själv är inne på ving.se och kollar runt på resor. Jag är verkligen SÅ sugen på att resa! Jag hoppas det kan bli nån stadsweekend till typ London, Paris el Rom nu under våren.. Sen får det bli en riktig semesterresa till typ Grekland el Turkiet.

Just nu sitter jag och kollar på Tokyo. Dit skulle jag verkligen vilja åka. Även till Peking i Kina. Skulle vilja se skillnaderna på två av de största städerna i Asien! Sen vill jag gärna åka till Thailand, Vietnam, Hong Kong (tillhör dock Kina på sätt och vis) och Kambodja.

Nu är Dagen-D programmet slut och slog över till Animal Planet. Handlar om Lejon vid krokodilfloden. Kan bli intressant! Så nu ska jag kolla på det!

Ha det gott. Hörs kanske imorgon :-)

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack! ;)



Jo då allt är bra. :D Hoppas allt är bra med er också där borta? :D

2010-01-15 @ 19:17:20
URL: http://jeppessandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0