Klänningar

Mitt absoluta favoritplagg måste nog vara klänning (om inte skor gills till plagg då förstås!). Jag helt enkelt bara älskar klänningar! Jag älskar och ha på mig klänningar och speciellt och handla dom! Åh, det är så roligt. Har säkert en 15 par klänningar hängandes hemma i garderoben + att jag har en del kvar hemma hos mamma&pappa/Fredrik.
Har två presentkort. Det ena på MQ och det andra på HM. Undra om det blir två klänningar som joinar i garderoben? ;-)

Men jag tänkte iallafall höra om ni visste nån bra hemsida el butik där dom har galet snygga klänningar? Kommentera isåfall vart =)

See ya !


Kommentarer
Postat av: Elin

Kolla:

nelly.com

bubbleroom.se

där hitter du säkert ngt snyggt! :)

2010-01-06 @ 22:52:56
URL: http://felelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0