no motivation at all..

Neej, jag har fanimej ingen motivation och sätta mig och läsa mer om forskningsmetodik och hur man ska skriva en rapport. Usch, det är så JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA tråkigt! Men har bara ca 20 sidor kvar i den ena boken, som jag verkligen inte orkade läsa igår. Var helt slut i hjärnan! Men så har jag ju en bok till på ca 220 sidor som jag ska försöka plöja igenom.
Egentligen är det väl inget måste och läsa hela. Men jag tror att det kan vara bra, för det är mycket upprepningar, och då slipper man läsa 2 ggr. Sen ska jag ju göra instuderingsfrågorna också :)

Annars idag så kommer bästaste Elin B ner till mig ikväll, så ska hon sova i min lilla lya tills imorgon =) Jag, hon och Anna ska ut och äta nånstans ikväll. Jag och anna pratade om Chili Thai el Kinastället brevid bion.. men vi får se. Beror ju på vad Elin gillar..

Nej, nu orkar jag inte blogga mer. Kanske gör det sen. Ska käka lite kakor =)

Toodles !

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0