Statistik

Statistik kan faktiskt bli roligt om man fattar de, och jag börjar faktiskt göra det nu =)
Jag börjar faktiskt känna att den här tentan kan fanimej gå. Jag kan faktiskt klara det här ! Och bra kanske tom.

Har suttit och lyssnat på snart 6 av 8 föreläsningar, och efter att hittils ha lyssnat på dom och sen kollat igenom den gamla tentan, kändes det som jag kunde svara på dom frågorna, och kanske tom skulle nå upp till ett B på statistik delen. Den andra delen är jag däremot inte lika säker på att de kommer gå lika bra, men jag tror nog att jag kan klara det.

Ska ikväll även försöka att gå och lägga mig tidigt. Iallafall runt midnatt ;) Har en del pluggande kvar och göra, så det är väl bäst att jag slutar skriva och börjar studera =P

Ha dé gôtt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0