17 nov '10



Dagen idag har väl varit bra! Började med att försova mig så jag missade föreläsningen. Men åkte till skolan så jag var där 11.40. Då mötte jag upp Anna, Elvira och Benjamin som är i min grupp, och vi diskuterade och gjorde gruppuppgiften som är tills på fredag, då vi har seminarium på Tema II - Profession.
Lite klurig var det, men det fixade vi galant ;)

När jag kom hem så lyssnade jag lite på spotify, sen fortsatte jag läsa i min superbraiga med ack så hemska bok Trasig. Är ca 95 sidor kvar i den nu. Det börjar gå åt rätt håll för huvudpersonen känner jag. Men jag är fortfarande arg, mest på socialtjänsten i England när detta utspelar sig, då de lyssnar på föräldern (som är förövare) och får allting och låta som om det är denna lilla flickas fel [läs tidigare inlägg, där jag skriver om vad boken handlar om, ifall du inte hänger med nu =P]. Åh, asförbannad liksom! Men men.. eftersom hon har orkat skrivit en bok måste de endå ha gått bra för henne senare i livet, och that's all that mathers now!

Annars kröp jag ner i sängen och kollade på Simpsons vid fyra. Var verkligen superlängesen jag kollade på simpson på TV. har 3 boxar + 3 extra filmer som jag har kollat på istället. Är det typ världens bästa serie? Bästa tecknade iallafall.. Jag la min röst på dom som bästa tv-familj till Peoples choice award. Hoppas dom vinner! :)

Nu ikväll har jag sovit en stund (somnade ej med flit...), tittat på de två sista avsnitten av "Välkommen åter". Har typ bara kollat ett halvt avsnitt tidigare el nått, men  jag hade inte bättre för mig så =) Och Mona aka Sissela Kyle är ju den bästa i hela serien... "Hej, de e Mona i informationen.. Ta nu hand om praktikanten Alice!"

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på TV-serien Skins på youtube. Är en brittisk serie om ungdomar, sex och droger, med en alldeles för snygg Nicholas Hoult (= lillkillen i "About a boy"). Han är sjukt snygg! För snygg för sitt bästa :) hahaha

Sov gott, & ha det bra!
Saknar min gulleFredrik massor! Men vi ses snart ♥

14 dagar kvar till Kiel ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0