Fre 26 nov '10 - Förutfattade meningar är dumt !



Idag har jag lärt mig att det är dumt med förutfattade meningar. Hade förväntat mig en gööörjobbig heldag med massa tråkiga föreläsningar. Tji fick jag ! Har varit med om några utav dom bästa föreläsningarna i mitt liv, och lyssnat på den bästa föreläsaren hittils. Och till på köpet kom han från Wales och pratade engelska. Och jag fattade allt ! STOLT BEA ! Dagen handlade om teamsamverkan, och hur beroende vården är av alla professioner och att dessa samsas och arbetar tillsammans. Jätteroligt måste jag säga. Tänk att man kan ha så fel :)

Annars har jag planer på att plugga en hel del. Sen börjar min tvättid klockan fyra, så jag har ett par timmar i tvättstugan och se fram emot. Fast jag har inte så mycket tvätt, så de går nog snabbt. Max fyra maskiner skulle jag tro.
Ska kanske även titta på idol tillsammans med Anna. Får se om vi hinner mellan allt pluggande :P

Nej, nu ska jag göra nått annat. Skriver senare !
Tooodles !

5 dagar kvar till Kiel ! ♥   


Kommentarer
Postat av: Sölvi

Oj, var det den bästa föreläsaren du hört nånsin!!?

Vad synd att jag satte mig längst bak så jag inte hörde då... :-( Jag skulle smita ut en kvart innan det var slut för att hinna tåget, så jag blev sittande längst bak. Första föreläsaren var det inga problem, men denna killen var inte lika högröstad och dessutom engelska.. jag fick inte med mig så mycket tyvärr...

Annars var jag också nöjd med föreläsarna, förutom den sista innan lunchen pust, den var sövande... ;-)

Ha en trevlig helg!

2010-11-26 @ 17:16:34
URL: http://www.kristinmed8.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0