Lör 20 nov '10



Idag är det lördag. Plugg står på schemat. Ska försöka göra så många uppgifter som möjligt tills på tisdag, onsdag och torsdag. Då ska vi i gruppen träffas och skriva allt som fattas i loggboken. Den ska vara inne 1 dec, så det är bra och komma igång.

Annars var jag på bio igår. På Harry Potter och dödsrelikerna del 1. Så fantastiskt bra. Det var väldigt mkt mer action och så än vad de brukar, men helt värd och se. Längtar redan till sommaren då del 2 kommer. Det slutade så spännande.

Idag på e.m. har jag även varit superduktig och dammsugit, diskat, hängt in kläder och gjort ren spisen. Undra när jag var så redig sist? Längesen tror jag ;)

Snö har det även kommit till Jönköping. Är mysigt och se¨på, men inge roligt och gå i. Bara de håller sig från första advent som är nästa vecka och fram till nyår. Det är då de ska va snö =)

Nej, nu ska jag göra lite annat :)

Ha det gott !

11 dagar kvar till Kiel ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0