Lör 27 nov '10 - Tunneln



Befinner mig just ni i tunneln av för mycket av göra. Känner det enda in i märgen och alldeles stressad över allt som händer och sker omkring mig. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera situationen, och idag kände jag bara att bägaren rann över en stund, och drog täcket över hela mig för att stänga världen ute, bara för en ynka timme. Efter ett x antal samtal med mamma så känns det något bättre. Har ju även kommit igång med min rapport, och har bara en grej kvar på bakgrunden. Känns väldigt skönt, eftersom den här rapporten är den största stressfaktorn just nu. Men det är väl bara och kämpa på och ge järnet. Det får väl helt enkelt gå som det går, och hoppas att det leder till ett E (ungefär G), om inte högre makter hjälper mig till högre betyg vill säga..

Annars idag vaknade jag tjugo i tio. Var skönt. Har sovit gott i natt. Förutom att jag blev väckt inatt av en pojkvän som ville höra vad jag gjorde klockan två på natten ;) han är för skön min Freddis !
Vid tio i elva åkte iallafall jag och Anna till a6. Vår shoppingtur började på HM. Jag köpte nya tjocka leggings, hårspray och nya örhängen - stora guldringar (Har ett par som en vis F har slarvat bort =P). Sedan lunchade vi på Soya. Blev Malaysian Curry Chicken som vanligt. Gott som tusan, och jag är fortfarande mätt =) sedan kollade vi in lite andra affärer och doftade på parfymer på Åhléns. Sedan gick Anna bort till HM igen för och pröva en klänning, och då passade jag på att kolla efter nya högklackade stövlar på Skopunkten. Klacken på mina gamla favoriter har gått av och går inte och laga :( allefall, inne på Skopunkten hade dom mycket högklackade skor, men inga högklackade stövlar knappt. Usch ! Har aldrig kännt mig så otillfredställd när jag gått ifrån en skoaffär - NÅNSIN ! Så nu ska jag kolla på Deischmanns sko här i stan och även kolla i Kiel när vi är där nästa vecka. Jag klarar mig inte utan ett par högklackade stövlar. Det bara är så. Livsviktigt liksom ! Nästan lika viktigt som syre ;)

nej, nu ska jag fortsätta skriva på min rapport. Ha en fortsatt trevlig lördag, så kanske jag skriver lite senare.
Puss & Kram !

4 dagar kvar till Kiel ! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0