Mån 29 nov '10 - Hemfärd idag



Japp, idag åker jag hem till mitt kära Värmland över en hel vecka, förutom tre dagar som ska spenderas i mysiga Kiel ons-fre. Och tåget verkar inte vara försenade något just nu, när jag kollade trafikinfon på sj:s hemsida. Visst kan det dyka upp något plötsligt, men det verkar som att tågen börjar rulla idag iallafall :)

Annars hade jag seminarium i skolan idag. Gick bra, men tråkigt när man stressade och la ner tid när man inte han med mer än ett citat iallafall. Men tur att det inte var jobbigt. Sen käkade jag lunch i skolan, spaghetti och köttfärsås.

Nu har jag nyss klätt på mig extrakläder. Man vet ju inte hur kallt det blir att vänta i Falköping. Får säkert sitta där i minst 20 minuter och frysa. Därför åkte leggings på under byxorna, samt tjockare strumpor och en extra tröja. Hellre att jag har för mkt kläder, än att jag fryser. Var säkert åtta minusgrader här i morse, så jag har frusit nog idag !

Blir ett kort inlägg, för nu ska jag packa det allra sista ! Ha det gott, skriver när jag kommit till Degerfors.

2 dagar kvar till Kiel ! ♥   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0