Ons 24 nov '10 - Idag är jag så bra !



Ja, ojojoj vad jag är bra ! Idag är så jag bra så jag vet inte vad :) och ni undrar säkert varför jag är så bra, och det ska jag tala om för er ! Jag klarade Omvårdnad 3 kursen och får fortsätta till nästa termin ! Jag fick tom ett C, som är ca ett VG. Vilket är mitt bästa betyg hittils (har 2 C:n sen tidigare, en del D:n och några E:n, och tyvärr två kurser efter mig...) Nu när det här klart, så känns de som att jag kan göra precis vad som helst, och klara precis allt ! Fy sjutton så glad och lättad jag är ! Shiet !!

Har för tillfället inget annat att säga just nu, men ha det gott !

Tjing, tjing !

7 dagar kvar till Kiel ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0