Ons 24 nov '10



Hej på !
Sitter och kollar på Grey Anatomy. Är superkul när man fattar alla de roliga latinska termerna de använder. Dom är jobbiga och lära sig, men roliga när man kan dem.
Brukar inte kolla på Greys men fanns inget annat på TV så de får funka idag. Började kolla på A Muppet Christmas Carol (Mupparnas julsaga). Är ju bara 1 månad kvar till jul nu. Vart tog tiden vägen ? Men nog tusan måste jag erkänna att jag längtar ! Julen är den bästa tiden på året... tycker inte ni ? Man umgås, äter gott, dricker supergod julmust (som jag ska hålla mig borta ifrån tills dan före julafton) och får julklappar. Det är härligt.

Annars har jag unnat mig själv studiefritt idag eftersom min förra kurs på 15 högskolepoäng gick bra, och till och med bättre än vad jag nånsin kunnat förvänta mig. Sen har jag ätit lite jordnötter medan jag kollade på Vänner. Var mysigt och äta lite snacks medan jag tittade på TV. Var längesen jag gjorde det.

Måste bara säga att jag tycker Ica-reklamen är så bra. Speciellt när Jerry är med. Han är så söt ! :) "Stig jag har en kompis som har gjort en julskiva, kan vi sälja den i butiken?" "Skulle vi sälja din kompis julskiva i butik?" "Ja, men det är ju jul.." Han är sååååå söt! :) Han är den bästa i Ica-reklamen iallafall !

Nej, nu ska jag sova snart ! Skriver imorgon...

Have a nice eveninng !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0