tors 25 nov '10 - Bambi på hal is !



Japp, idag har jag agerat Bambi på hal is. Var på väg nerför min backe påväg hem, och så låg det lite snö, och där gick jag, och under var det en isfläck. Vem drattade då inte med baken för ner i den kalla backen ? Jo, jag ! Mötte en farbror som sa att det var nog bäst och ha skridskor på sig. Hålller med ! Är säkert 100 ggr stabilare än mina sneakers. Men jag har inte orkat hämta mina vinterboots än. Får göra det idag. Ska ändå upp och hämta julsakerna så. Snart är det dags ! Imorgon är det fyra veckor kvar tills det är jul, och på söndag är det första advent. Åh, så mysigt ! Och det mysigaste av allt är att nästa söndag är jag hemma hos familjen i Degerfors. Då ska jag bara mysa och umgås med Fredrik, mamma, pappa & Elliott. Och tända ljus !

Annars har jag varit i skolan idag. Först handledning om vår rapport. Var till jättemycket hjälp ! Så nu är jag inte helt panikslagen längre (mest pga omvårdnadskursen) men så är det. Sen jobbade jag tillsammans med A, B och E i våran grupp med sista gruppuppgiften, så långt vi kunde göra idag, ska göra mer när jag är tillbaka från Degerfors efter min minisemester !

Nu hade jag tänkt och få på mig ytterkläderna igen och gå till Ica. Ska köpa ostbågar och cola, så jag orkar med kvällens plugg och lite TV-tittande också. Är så skönt och komma upp tidigt och sen hinna göra mycket innan klockan är så mycket. Det är härligt.

Nej, dags o aktivera sig ! Tjingeling !



6 dagar kvar till Kiel ! ♥  






Kommentarer
Postat av: guevacci

Hellu, anmäl dig till dagens blogg vetja =)

2010-11-25 @ 14:54:01
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0