tors 25 nov '10 - Christmas Carols !



Eftersom det inte är så långt kvar till jul, och jag längtar sjukt mycket, så lyssnar jag på julmusik :) det är alltid trevligt ! Och det är musik man känner igen också.
Jag har även idag julpyntat min lilla lya med två ljusstakar i fönstret och en stjärna i fönster. En silvrig platsgran på TV:n, en ljuslykta på barbordet och 12 små ljushållare utspritt i hela rummet (tända är dom också såklart!). Det är så mysigt.

Annars har jag inte hunnit pluggat nått än. Eller hunnit har jag väl, orkar är mer sant. Jag är lat, jag vet ! Det har jag vetat dom senaste 21 åren så ;) hihi. Har istället fortsatt kolla på A Muppet Christmas Carol. Är inte mycket kvar nu. Är inne på the Spirit of Christmas Future. Alltså den sista anden/spöket :) den är så mysig film. Sen har jag varit på Ica och handlat diverse. Bla Pepsi och Ostbågar. GOTT KAN JAG LOVA !

Nej, nu ska jag göra nått annat, see you later !

6 dagar kvar till Kiel ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0