Patientundervisning..



Idag har jag fått min efterlängtade kursbok (två st till och med... ödets ironi har varit med oss kan jag säga =P). Så nu efter en liten Powernap ska jag sätta igång igen och läsa i den boken. Verkar inte vara jättesvår och förstå, hoppas bara jag orkar allt ;)

Varit på stan med Anna idag. Började med att gå och leta efter Panduro, som inte alls var där vi tänkt att den skulle vara. Men sånt är livet! Vi fick iallafall inspiration och motivation till att julpyssla litegranna i år :)
Sedan fortsatte vi till nyöppnade Monki. Mkt snyggt, helt okej priser. Hittade ett par jättesöta skor, men dom fanns i minst storlek 37. Jag har ju typ 35-36.. Men kanske passar endå? HOPPAS! Men annars så öppnar Deischmann sko på torsdag. Jag gillart ;)
Efter Monki checkade vi Gina Tricot. Det var Anna som provade kläder och greja men nog tusan var de jag som kom ut med en påse med en topp i! Aja, så kan livet vara :) Var ju halvapriset, 49 kr.. kan inte låta bli. Behöver t-shirts!

Efter Gina bestämde vi oss för att vi var hungriga och att vi skulle äta. Bestämde oss för Gamla Wok, där vi åt Best of the best, vilket var stekt kyckling med wokade grönsaker och cashewnötter. Asgott verkligen!! Satt och snackade om massa saker.. uj va vi bubblade och skrattade.

När vi ätit klart gick vi in på BR-leksaker och återkallade gamla barndomsminnen med allt från historier om röda pokébollar till bamse, barbapapa & barbie. Åh, vad jag saknar min barndom och att få vara barn! Att ha sommarlov, jullov och höstlov. Att få skrubbsår på knäna och allt som hör till. Låt mig få bli barn på nytt. Just for one day!
Efter att ha skrattat oss igenom denna leksaksaffär gick vi in till "grannen" - godishuset. Om inte alla leksaker varit nog med barndomsminne-framkallande kan jág säga att allt godis där inne gjorde. Åh, tänk alla klubbor man åt. Tuggummi på tub. Hockeypulver i puck och på rör.. Mmmm.. Helt underbart. Så jag och Annis köpte godis för 65 spänn ihop. GOTT!;)

Sedan åkte jag hem, och Anna på träning. Och nu sitter jag som sagt här.

Nej, skolarbetet kallar. På återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0