Sön 21 nov '10 - Snart pizza !



Ska snart gå och handla pizza på La Mia tillsammans med Anna . Är så jädra sugen på pizza, och en myssöndag som denna så passar det perfekt in.

Jag har nu kollat på Barbie och de tre musketörerna. Tycker den var lite lagom mysig och kolla på idag när det är söndag och allt. Har fått lite dille på dom här barbiefilmerna. Jag menar, hon var ju typ den viktigaste leksaken man hade som liten så. Och hon har funnits i 50 år så ! När jag var liten fanns de en film som hette Barbie and the rockstars. Gööörbra film som jag har hemma och kollar på ibland. Nuförtiden är de mest för att det är asbra musik i den ! Gamla godingar är med som "Here comes my baby" (org. med Cat Stevens) eller "Do you wanna dance" (org. med Bobby Freeman) eller "Do you believe in magic" (org. med The Lovin' Spoonful). De nya barbiefilmerna är ju datoranimerade så de ser ju mer ut som barbiedockorna gör på riktigt. Men mysiga är dom iallafall =) ska fortsätta med nästa nu snart. Det blir "Barbie i Nötknäpparen".
Skulle vilja se den baletten på riktigt ! Jag tycker de verkar så häftigt och gå på ballet, och framför allt dansa ballet ! Verkar så svårt , men ack så roligt. Att jag inte kom på de när jag var lite... hade kanske dansat på de stora scenerna i Paris och Ryssland då ;) haha..
Men nån gång ska jag gå på ballet.. och på Opera.. Det är häftigt !!

På återseende !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0