Sön 21 nov '10



Åh, vad sur jag blir! Skrev ett inlägg igår och tryckte på publicera flera ggr men det har inte kommit upp än ! Varför ska de krångla för ?!

Idag är det iallafall söndag. Pluggade inget igår som jag sa att jag skulle, så de blir idag istället :) sen ska jag käka pizza med Anna. Blev assugen på det. Var längesen också !

I natt låg jag och kollade på "Barbie a Christmas Carol". Jättesöt julfilm, och jag som är jättebarnslig tkr faktiskt att det är mysigt o krypa ner och kolla på en tecknad film ibland. Inget slår ju en disneyfilm. Kan inte räkna hur många gånger jag sett Den Lilla Sjöjungfrun (my favorite) eller Lejonkungen. En triljon gånger minst ! För dom är så bra, mysiga och det är ju galet bra musik. Ibland önskade jag att jag var Alan Menken. Han har gjort musik till bla Den Lilla Sjöjungfrun, Aladdin och Skönheten & Odjuret. Hur lyckas man göra så många mästerverk ? Han kan väl dela me sig lite av sin talang åtminstone ? eller hur ?

Nej, nu ska jag kolla på Barbie and the three musketeers !

Ciao !

10 dagar till Kiel ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0