Tis 16 nov '10



Tisdag idag. Har varit i skolan och pluggat anatomi tillsammans med Mia, Sarah & Azra. Kom en liten bit på de anatomiska termerna, men som alla kanske förstår är det svårt och sitta fyra tjejer utan att prata om annat också. Lite som är relaterat till anatomi och lite som är mindre relaterat ;)
Käkade sen lunch med Sarah på skolan =) åt pasta med kyckling i italiensk sås. Var itne så jättegott faktiskt. Men så är det.

Är hemma nu iallafall, sitter på destination o drömmer mig bort när jag kollar alla de underbara hotellen :) åh, jag vill åka på charter NU! Get me rich please!

Annars ska jag möta Äna om en stund. Vi ska till stan och käka och shoppa lite :) var längesen. Förr kunde vi göra sånt flera ggr i veckan ;) men skolan kräver mer och mer tid av oss.. så är det bara!

Nej, nu ska jag fortsätta glutta på resor o drömma..

Tjing, tjong !


15 dagar kvar till Kiel ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0