Tis 23 nov '10 - Helt tom i huvudet !



Känner mig verkligen helt tom i huvudet efter kanske 4 timmars plugg.. Läste hela boken minus dom tio sista sidorna, för nu är huvudet så bortdomnat av all läsning att jag inte tar in något mer. Om ni är intresserade har jag läst min kursbok om ledarskap. Ska ha gjort en uppgift tills imorgon, men jag fattar inte den, så jag tänkte att jag läser hela boken (som vi ska), skriver lite de jag tror det handlar om, och kör resten muntligt imorgon. Det borde funka ;)

Annars var jag i skolan idag 13-16. Satt tillsammans med A, E och B o jobbade med vårat grupparbete. Kom jättelångt och var verkligen jätteeffektiva trots att det blivit missförstånd och vi förberett oss på olika. Kanongrupp är vi helt enkelt. Stor eloge till oss ! :)

Sen ikväll har jag ätit tacopaj som min privatkock Findus lagat till mig. Supergott som vanligt. Kollade då på Full frys medans jag åt. Är inte Edwin typ världens dummaste men mest charmiga knäppis ? :O Jag tror nog fallet är så.

8 dagar kvar till Tyskland. Jag är taggad och jag kan tänka mig att min resekompanjon Lollo är lika taggad som jag ! Vi har taggat i 75 dagar el dylikt snart... sjukt länge, och tiden har gått sjukt fort ! Längtar iallafall tills vi kommer på båten, vi gör oss iordning, handlar taxfree, äter god mat och dricker supergoda drinkar. Och sen om 9 dagar är vi i själva Kiel, och då ska vi shoppa & shoppa & shoppa & shoppa... och dricka lite öl och äta en wienersnitzel också ! SÅ GOTT ! Jag är sååå taggad !

Neeh, nu blir det sängen. I'll be back tomorrow !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0