Tis 23 nov '10 - mardrömsnatt !



Och med mardrömsnatt menar jag inte att jag drömt en massa mardrömmar utan hade en (troligtvis) en släng av migrän då jag haft ont i huvudet o mått illa hela natten. Hade migrän som barn och fick sånna känningar. Men idag är jag pigg och glad igen, och känner mig riktigt bra faktiskt ! Det är skönt. Eftersom jag ska till skolan om 1,5 timme och jobba me grupparbetet tillsammans med min grupp. Har gjort allt vi skulle tills idag och lite till. Beatrice är stolt över sig själv idag ! :) hihi

Annars så ska jag försöka börja lite smått på rapporten imorgon. Idag blir det att fortsätta med den uppgiften jag inte hann klart med igår. Ska ju träffa gruppen imorgon och på torsdag också. Är skönt om vi får det gjort så mycket som möjligt då denna vecka, då det ska va inne den 1 dec, och jag åker ju hem till Degerfors på måndag, och på onsdag åker jag till Tyskland =) wihoo !

Nej, nu ska jag ägna min tid åt lite anatomi, som jag läser inför en omtenta den 9 el 10 dec.

See you later, Ciao !

8 dagar kvar till Kiel ! ♥


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan! Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-23 @ 11:57:26
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

fin bild :)

2010-11-23 @ 12:07:52
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0