Tis 30 nov '10 - Hemlagad mat :-)



Sitter här och är superdupermätt. Har nyss fått hemlagad mat som min söta prins lagat åt mig. Blev kycklingfiléer och hemmagjorda potatisklyftor. Supergott iallafall !

Har idag annars varit i Karlskoga med Lollo. Käkade kinamat till lunch, gick på stan och lämnad tillbaka några böcker på bibloteket. Sedan åkte vi och besiktade Lollos bil. Jag trodde verkligen vi skulle hamna i hålet ;) men roligt hade vi !

Sedan har jag varit hemma hos mamma & pappa och packat in julklappar, lyssnat på musik och mys med Elliott.

nu ska jag sätta mig och leta lite vetenskapliga artiklar till min rapport !

Ha de gott ! Puss Hej !

Imorrn drar vi ! ♥  




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0