Tors 18 nov '10 - Dusch i kallvatten !



God eftermiddag! Sitter här och är nyduschad och ska snart fixa mig iordning och gå till Ica och handla lite.
Fick idag erfara hur det känns och duscha i kallvatten. Var hemskt! Undra om  det är nått som gått sönder eftersom varmvattnet inte funkar ? Om de inte är bättre tills imorgon får jag kontakta fastighetsskötaren eller något. Jag vill inte duscha i kallvatten heller !

Annars idag har jag inte gjort särskilt mycket. Vaknade kvar över elva. Då slog jag på TVn och kollade på Sjunde Himlen. Sen kollade jag facebook och mailen. Käkade lite frulle och lyssnade på musik. Sen har jag även kollat lite resesajter som vanligt. Denna gången fastnade jag på en bussresa till Kraków. Vill så gärna åka dit! Vill åka dit och gå på Aushwitz och Birkenau (stavning?). Vill se hur det ser ut på riktigt de man från när man är liten fått sig berättat om vad som hänt. Men vi får väl se om de kanske kan bli en resa dit snart =) hihi.

Idag blir det att börja plugga lite ordentligt tror jag. Sen ska jag ju snart som sagt gå till Ica och handla. Vet inte riktigt vad jag ska handla.. får se när jag kommer dit ;). Apelsinfestis blir det nog. Har fått en dille på de känner jag =P hehe

Sen inväntar jag post från mamma. Har ingen aning om det är, men hon har ringt och frågat flera ggr om posten kommit. Undra vad hon har skickat nu tokstollan ? :P

Men men , så är det.
På återseende !

13 dagar kvar till Kiel ! ♥



Kommentarer
Postat av: Lollo

Fy fan vad hemskt och duscha i det! Kan va skönt på sommaren när det är pötthett ute, men nu är det fan inte skönt!



Vi får satsa på en resa till Krakow snart, eftersom vi båda vill dit och få se historien med våra egna ögon! :P



Bara 13 dagar kvar, snart drar vi bruden!



pussis och kramis! <3

2010-11-18 @ 18:49:33
URL: http://lollo1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0