Tors 18 nov '10 - Trasig !



Ja, nu har jag läst ut boken "Trasig". Så fruktansvärt hemskt, men så ärligt berättad. Blir helt berörd. Och jag blev så glad så jag blev lite tårögd när hon berättade hur förövarna stod som skyldiga till alla 19 punkter dom var anklagade för. Vilken revanch den lilla tjejen som ingen trodde på fick, när hon fick så mycket credit tillbaka, för att hon vågade chansa och ge allt för de barn som låg i riskzonen! Åh, så bra bok! Så bra. Läs om ni vill och orkar. Är helt fantastiskt bra, men oerhört påfrestande. Jag har blivit arg många gånger under de 396 sidorna jag läst.

Annars har jag ätit potatisbullar med bacon och lingonsylt. Asgött! Sen kollat på Desperate Housewives, och såklart läst boken. Nu ska jag kolla lite resesajter. Tycker det är så himla roligt :)

Men men, vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0