Tors 25 nov '10 - Kan inte sova !



Åh, vad jobbigt det är och inte kunna sova när man ska det ! Bläää... Ska ju upp tidigt imorgon, har nån slags handledning i Tema Ledarskap 8.30-10.00 imorgon. Får hoppas att det ger något till rapporten som jag inte alls börjat med. Har haft så mycket annat och plugga på att de får komma igång snart. Börjar dock förstå hur det ska gå till ! :) Det är skönt.. Men sen har jag ju anatomin också. Tur att inlämningen av rapporten är nästa vecka, och anatomi-muntan är veckan efter.

Idag har jag ju varit i skolan 12-16.30. Hade egentligen föreläsning imorse, men ansåg att jag hade annat viktigare för mig. Men åkte iallafall till skolan till lunch, där jag käkade strömming och mos. Det var gott, men efter halva portionen så var matlusten försvunnen. Antar att nervositeten tog upp all min energi. Sen vid 13.15 jobbade jag tillsammans med A, B och E. Och vi var väldigt effektiva idag, och fick typ klart vår gruppgrej. Det var skönt :)
sen runt fyra fick vi ju reda på våra resultat i Omvårdnad 3. Jag fick ju som bekant ett C. och jag är fortfarande glad.
Pågrund av detta så valde jag att INTE plugga idag. Mitt närmaste plugg var att jag kollade på två avsnitt av en Cell-sam historia. Se det om ni inte sett de ! Kan vara världens bästa tecknade program. Är pedagogiskt som sjutton och handlar då om hur kroppen fungerar fysiologiskt. Kollade igår om hjärtat. Idag var det andningen och hjärnan. Och det är roligt och kolla också, när jag kan fysiologin också. Se det som sagt ! Är asbra !

Vad finns det mer och skriva om ? Inte så mycket just nu.. Har nyss kollat på Roast på Berns på femman. Är lite halvkul när man inte kan sova. Men får nog bli lite mer cell-sam historia. Är bättre :)

Ha det gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0