Trött som skrutt!



Jag är egentligen jättetrött, men kan inte sova. Vet inte varför.. har alltid svårt och sova när jag ska det. Så jag har kollat på lite Unga Mödrar Norge. Nu ska jag kolla mig igenom lite resesajter. Den som känner mig vet att jag kan sitta i flera timmar och bara jämför hotell, reseplatser och researrangörer. Det e bara SÅ roligt! :)
Och vill ni se vad jag åstadkommit hittils i mitt liv vad gäller besökta platser, kika in på beasresor.blogg.se
Skriver om Rhodos-resan när jag kommit hem till Degerfors där jag har min speciella resedagbok där jag skriver upp dag för dag vad jag har gjort, om det hänt nått speciellt, och sen en utvärdering av resan som jag gör tillsammans med den jag reser med :)

Imorgon ska jag iallafall till skolan där jag ska plugga anatomi med Mia och Sarah i Cella Anatomica. Nu ska jag tusan bli av med skiten! Orkar inte drass me den längre.. Inge roligt! Även om den är intressant.

Nej nu kallar resesajterna på mig ;-)

Puss & hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0