Mån 11 april '11



Idag är jag lite ledsen :( alla mina bilder försvann från min dator igår, och det är borta än.. Har systemåterställt och de är fortfarande borta. Tur att en del av mina kompisar har samma bilder så jag kan återfå dom igen. Och denna gång ska jag bränna ut dom på CD också. Det kanske är gammaldags, men då vet jag iallafall vart jag har dom =)

Nej, nu ska jag kolla på Nitti Leaks. Kul & få se allt från 90-talet. Jag menar, jag levde ju faktiskt igenom detta årtionde ;)

ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Var med om samma sak en gång så nu lägger jag alltid in bilderna i ett webbalbum på fujifilm. Bilder är ju så himla roligt att ha för framtiden sen.

Tur att dina vänner har många av bilderna (:

2011-04-12 @ 22:39:00
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Anna Katana

Ja, jag är minsann lite smart ibland (: Allt bra med dig annars?

2011-04-14 @ 15:06:49
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0