Ons 6 april '11



Hallå! Nu var det hiskeligt längesedan jag skrev här. Sorry, men det har varit mycket runt omkring mig.
Först och främst var jag ju faktiskt i Rom 28 mars till 1 april, och skrev ju faktiskt ett inlägg 27 så :P Resan var fantastiskt bra, och den innehöll lite av varje. Kommer någon gång inom en snar framtid att göra ett inlägg om detta på min reseblogg (beasresor.blogg.se), lovar och tala om när. Anna & jag gjorde även vårt egna reseprogram - Hemma & Långt borta med inslag från några av de största sevärdheterna Rom har att erbjuda. Kommer att lägga ut dessa klipp på denna blogg samt på resebloggen också! Kan säga att vi gör halvt parodi, halvt småseriösa i dessa inslag. (eller jag rättare sagt, det är jag i rutan & Anna filmar, vad annars liksom ;) ). Hoppas ni kikar in och kollar på det, o kommenterar såklart vad ni tycker =)

Annars är skolan i full gång igen. Vardagen har tagit mig med storm - tyvärr! Ville gärna stanna i Rom ett år eller två till.. speciellt nu när det är ca 25 grader varmt o bra sommar där! Buu för vädret här..
Smärtkursen har dragit igång, tycker det är spännande & vi har en fantastiskt bra lärare. Går inte lika bra med uppsatsen, men det går frammåt! Mamma ska få äran & leta stavfel åt oss i helgen när vi hoppats skrivit klart :) är svårt och se sina egna stavfel och fel, man blir så förblindad & kär i sitt arbete. Det var som vår kursansvarig M sa i början - det är vår lilla bebis just nu!

aja, nu orkar jag inte skriva mer!

TJOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0