Sön 10 april '11



Hejsvejs! Söndag idag, solen skiner. Jag är för lat för att gå utanför dörren känner jag. Istället ska jag ta och göra lite småövningar här inne idag istället - typ situps, pushups, you name it! Ska förnya mitt F&S-kort imorgon så jag får fortsätta träna där istället. Ska köpa 1 månad med både pass & gym. Ger passena en månad att övertala mig om jag ska ha de i framtiden eller inte. Hittils har jag inte tyckt att det är så jätteroligt faktiskt. Har varit roligare o gymma, och gett mer resultat också, det är roligt =)

Idag vaknade jag före klockan. Vaknade vid 9. Gick upp & käkade 4 kakor och drack lite pepsi. Annars idag ska jag nog dra snabeldraken lite & sen plugga farmakologi.

Skriver kanske sen! TJOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0