Tors 7 april '11



Skriver några rader nu så här på kvällningen..
Klockan är över halv elva och jag ska snart dricka upp mitt glas med cola, borsta gaddarna och slå på ett avsnitt med Simpsons, för det är skola även imorgon, men sen är det helg. Ska träna & sola imorgon efter skolan, blir nog en bra start på helgen tror jag :)

Idag har jag varit i skolan från nio till halv tre. Jobbade massor med vår uppsats, och det känns lite bättre. Är dock superstressad över allt som ska hända innan sommaren, har massor av göra.. tänker många gånger hur detta ska gå. Hoppas allt jag vill går vägen! Jag ska kämpa & göra mitt bästa. Efter skolan tog jag en promenad hem istället för och träna. Var så himla fint väder, trots blåst, så var det riktigt riktigt varmt. Svettades när jag kom in. Kollade på ett avsnitt med Glee, sen kom Anna tillbaka med mitt USB-minne fullt med bilder från vår härliga semester i Rom. När jag fått mammas & Annelies bilder lovar jag skriva ett inlägg på resebloggen :) (Ni har ju ett smakprov på bilden ovan!). Vid tjugo i sex i kväll gick jag & Anna till Ica och handlade massa dumt som kakor och choklad. Sorry Äna att jag drar in dig på dumheter, men jag var så kaksugen ;) köpte de nya Marabou mjölkchoklad cookies - kan vara nått av det godaste jag ätit. TESTA DOM! Finns även som Schweizer nöt.

Blev inget farmapluggande idag, har inte orkat. Istället har jag käkat kakor & kollat på Glee. Och lagt in Rombilderna på FB. Så är ni min vän där kan ni delar av dom där :)

nu ska jag söve snart. Goodnight & arrivederci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0