11 aug '11



God morgon! Sitter här & har nyss vaknat för en stund sen. Gött och få sova ut.
Skulle egentligen jobba A-tur idag, men det var en tjej på jobbet som ville byta till dag och då sa jag att det var okej, för jag behövde lite sovmorgon ;-)
Ska snart hoppa in i duschen & sen äta lite brunch :-) Blir Falu-rågrut med smör på. Det är farligt gott. Kan sitta och äta typ åtta stycken utan problem, haha! Tur att det inte är så mycket kalorier i dom då ;-D

Annars ska jag ju som sagt jobba ikväll. Mitt sista kvällspass för sommaren, och imorgon är det sista passet totalt. Får väl se om jag kommer till Eksjö igen. Kan ju hamna här på sista praktiken :-) Sökte ju Kvinnokliniken/Eksjö som sista valet för denna praktik, så man vet ju aldrig. Fast jag hoppashoppashoppas att jag hamnar på Barnkliniken i Jönköping, eller på någon BVC i Jönköping el Nässjö. Men det blir nästan bra vart som helst bara man har en bra handledare :-). Sen kan jag ju skatta mig lycklig att C-uppsatsen är färdig o godkänd och att jag slipper tänka på den. Och så kommer jag ha en trevlig med relativt ojobbig höst. Ska tom gå om anatomikursen för nu ska den f*n gåååå! Och så ska jag såklart längta till examen och skicka lite CV:n ifall någon är intresserad av mig ;-) hihi

aja, det var allt för mig idag! Återkommer nog imorgon när jag landat i Jönkan. Mor & far kmr ju & flyttar mig dit innan vi tar picket och packet och flyttar till Dfs också.
TJING!

4 dagar kvar till Side, Turkiet! ♥
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0