12 aug '11 - semester!!!!!!



Ajjemen, nu äre äntligen semester! Fy tusan vad gött de ska bli och vara ledig :-D. Fast har inte riktigt fått in det i kroppen att jag har slutat jobba & är ledig nu tills skolan börjar. Men jag är det iallafall.

Jobbade då mitt sista pass på njurmedicin i Eksjö idag då. Gick bra tycker jag, trots snurrigt. Vid kvart över fyra kom mammi & pappi och hjälpte mig och städa ur mitt rum som jag bott i i Röda Villan. Sen åkte vi hem till Jönköping och packade ur allt ur bilen, sen gick vi till La Mia och käkade pizza och tog en öl.
Sen hem och packa väskan, för på måndag drar vi ;-D.

Nu sitter jag här med Trocadero & Marabou Mjölkchoklad cookies. Gott!
Ska fortsätta och njuta av semestern.

Haré bra! Puss & Kram.

3 dagar kvar till Side, Turkiet! ♥
  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0