13 aug '11 - Bra dag! :-)



Hej på er!
Befinner mig just ni i bästa Freddis lägenhet i Degerfors. Har varit i 'stan' sen klockan ett och har hunnit med en hel del hä på hemmaplan =) Vid halv 2, strax efter att vi anlänt till Dfs åkte jag & Lollo in till Karlskoga för att Lulu skulle hitta bikinis, vilket hon gjorde på Team Sportia. Jag själv köpte mig ett par nya solisar. Efter våra fynd på Skolgärdet for vi till Maxi där vi inhandlade lite bra-o-ha saker till resan. Jag köpte bla hårspray o hårinpackning. Köpte även ett nytt nagellack som jag nyss har prövat. Man måste ju göra sig lite semesterfin också;-) Ska även färga håret imorgon! Mörkare brunt, tror det kan bli väldigt bra =-)

Annars är jag ju som sagt hos Freddis och kollar på nån knäpp film med Bradley Cooper som heter typ Limitless el liknande. Helt knäpp, fattar noll :-P Men mysigt & spendera tid med min älskis!!
Vi ska och äta hos mammi & pappi om typ 2 timmar. Det ska bli trevligt.

Har inte mycket mer och berätta :-)
TJING!

2 dagar kvar till Side, Turkiet! ♥
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0