29 aug '11 - Termin 6...



Ja, idag har jag haft min första skoldag på termin 6, alltså sista terminen. Känns helt overkligt måste jag säga. Vart har dom här 2,5 åren tagit vägen? Jag flyttade ju nyss hit ju!?
Började skoldagen med kursintro, sen en föreläsning som hette 'Individen i sitt sammanhang', var väl egentligen en ganska matnyttig föreläsning, men med dålig föreläsare tappar man snart intresset.
På lunchen gick jag, Anna, Frida & Lydia tilll Tortellini restaurang och åt pasta. Jag tog klassikern pasta bolognese, och det var hur underbart gott som det brukar där :-D.

Efteråt gick vi tillbaks till skolan för en föreläsning i förbättringskunskap. Men under fikapausen fick jag så ont i magen och måde illa, så jag åkte faktiskt hem.
Medan jag väntade på bussen gick jag in på Svanströms o köpte en present till mitt kusinbarn A som fyller i september. Hoppas hon blir glad :-)

Nu ska jag kolla på Sandybell och dricka cola.
TJING!

ps. Glöm inte och kika in på  resebloggen och läs om Side ---> beasresor.blogg.se

ps 2. Grattis till min älsklingsfreddis som fyller 22 år idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0