30 aug '11 - trötter..



Ja, nu börjar jag bli trött, trots att jag druckit 1,5 kopp kaffe för inte alls många timmar sen. Känner även av lite huvudvärk, så det blir nog ett avsnitt How I Met Your Mother innan det är dags o slå igen dom blå! :-)

Har ju varit i skolan idag. Föreläsning om psykiatrisk ohälsa. Bra föreläsning & bra lärare, men väldigt rörig uppgift. Får se om vi får till något imorgon ;-).

Annars har jag kollat på Sandybell och degat i sängen typ hela dan. Men ibland måste man få göra det med =)

Ha det så bra! Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Lucia

ha en trevlig torsdag och känner du för det ta gärna en titt in på min blogg kanske något du gillar :) Kram

2011-09-01 @ 14:12:59
URL: http://justoneday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0