6 aug '11



Idag har det inte hänt särskilt mycket. Jobbade ett dagspass, som gått bra måste jag säga. Lagom mycket och göra och sådär. Hoppas det blir likadant imorgon, då jag bytte från ett kvällspass till ett dagspass pga att en tjej var sjuk och dom fick bara in en vikarie på kvällen, så en av oss på kvällen var tvungen och byta upp till dag, och då erbjöd jag mig att göra det, snäll som jag är ;-) Men det blir nog bra. Jobbar då 3 dagspass i rad. Kanske är något pigg klockan 6 sista dagen.

När jag kom hem från jobbet somnade jag och sov i 2,5 timme. Not good, hoppas jag kan sova ikväll. Sen har jag duschat och gjort mig iordning. Och nu sitter jag här och tar det piano.

Annars har mina tankar varit hos min låtsasmorfar Kenth som idag skulle fyllt 69 år. Hoppas du har det bra där du är nu! ♥ Fick även tråkiga nyheter igår att min morfar & låtsasmormor fick avliva sin katt Max, för han hade blivit förgiftad av något. Rest in Peace Maxie! ♥

Annars kommer världens bästa Freddis hem imorgon från Rhodos. Äntligen säger jag! och på måndag kommer han ner till mig & myser. Åh vad jag saknat honom! Mitt lilla hjärta...

Neeej, annars har jag inte mycket och säga.
Hadé!

9 dagar kvar till Side, Turkiet! ♥
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0