7 aug '11



Hej på er och god söndagkväll! Hur har eran söndag varit då?
Min söndag har varit bra. Har jobbat en A-tur, och haft en bra dag på jobbet. Haft lite och göra hela tiden, men allting har löst sig & hann med allt jag skulle. Det känns bra :-)

När jag kom hem la jag mig och sov i typ 2,5 timme. Är så himla trött i kroppen, förstår inte. Tycker att man borde vara van med tidiga mornar & sena kvällar efter snart 14 veckors jobb (5 veckors praktik & 9 veckors sommarjobb), men icke. Hoppas jag vänjer mig till när jag ska börja jobba på riktigt!

Imorgon är det måndag och ny vecka. Ska jobba en A-tur, och på eftermiddagen när jag slutar kommer bästa Freddis ner hit i ett par dagar. Ska bli mysigt! Han är ju äntligen hemma från Rhodos. Åh, vad jag saknat honom, min plutt.. Men nu är han hemma iallafall och allting har gått bra och dom har haft det superbra. Jag hoppas och tror att vi kan åka nånstans tillsammans nästa år. Ska verkligen göra allt för att vi ska det också. Vill ju åka med min mysis juh! Och med vännisarna.. alla kan åka tillsammans ;-)

Har 5 dagar kvar till semester, 4 arbetspass, sen på fredag eftermiddag dyker mamma & pappa in i Eksjö och vi ska städa ur mig här på rummet. Har redan packat i princip allt som går att packa redan. Sen när vi är klara och färdigstädade här åker vi till Jönköping så jag kan få tvätta och packa, för på söndagnatt åker vi ju till Arlanda. På lördagförmiddag sen åker vi hem till Degerfors, och så är jag där tills vi åker till Turkiet. Sen när jag kommit hem från Turkiet har jag 6 hela dagar hemma i Degen ihop med bästaste Freddus, ska bli mysigt. From den 24 aug är ju han & jag kattvakter till Elliott eftersom m & p åker till Alanya i två veckor. Fredrik får ju dock klara det uppdraget själv nästan 1,5 vecka, eftersom jag börjar skolan i Jönköping den 29 aug - på hans födelsedag, så är lite ledsen att jag inte kan vara hemma och fira på hans dag :-(
Men det kommer fler år ;-D

Nej, nu ska jag nog hoppa in i duschen! Haré

8 dagar kvar till Side, Turkiet! ♥
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0