8 aug '11 - Ledigt..



Hej på er! Måndag idag... har jobbat en A-tur även idag. Har gått bra på jobbet. Har som de andra dagarna varit lite av varje & göra hela tiden, så tiden har gått fort.
Sitter hemma i Jönkan nu. Favvis-Freddan kom ner till Eksjö och hämtade mig efter jobbet, för imorgon är jag ledig och börjar inte förren klockan två på onsdag. Ska bli gött och vara lite ledig efter en lång jobbhelg.

Freddis & jag började med att åka till a6, där vi käkade Soya som vanligt ;-) Sen besökte vi glasbanken där öl, vin & cider inhandlades. Är man ledig så är man ;-D. Efter det gjorde jag ett besök på Ikea för att inhandla vinglas. Har inte gjort de under mina 2,5 år här nere i Jkpn. Men nu äre gjort!
Efter det åkte vi hem & slappade lite, och så har jag satt på en tvätt också. Snart dags och gå o byta tvätt också.
Fast först äre dags och korka upp ;-)

Toooodles!

7 dagar kvar till Side, Turkiet! ♥
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0