9 aug '11 - Min lediga dag!



Ja, nu har en stor del av min lediga tisdag gått. Men har faktiskt gjort en del idag iallafall :-)
Började min dag med att Fredrik & jag tog en lång sovmorgon till halv elva. Var välbehövt kan jag lova. Fast hade gärna sovit ett par timmar till när jag vaknade ;-). När vi vaknat till ordentligt och fått på oss lite kläder tog vi Freddis raggarvolvo och for till a6-center där vi käkade tacobuffé till lunch på Restaurang Majoren. Var lika gott som vanligt :-D. Sedan gick jag in på skopunkten för att kolla lite. Hittade ett par höstiga stövletter med klack som jag gillade, och var himla sköna att gå i. Kanske blir sånna när lönen kommer? ;-)
Efter skoprovningen bestämde vi oss för att fika innan vi for hemmåt, så vi gick och satte oss på Espressohouse. Jag tog en Mocka Latte, och Fredrik drack vanligt kaffe, så delade vi på en kaka =)
Efter fikat åkte vi hem och vilade en stund.

Halv sex gick vi sen upp till Ica och handlade Chicken Drumsticks, som vi nyss avnjutit. Fredrik som lagat iordning, han är sååå sööt min älskling! ♥ Till detta avnjuter vi några kalla öl. Är man ledig så är man ;-)
Snart ska vi krypa ner i sängen & mysa med chips, dipp & filmen 'Did You Hear About The Morgans?'. Nån som sett och tycker den är bra/dålig?

Imorgon är det dags och åka tillbaka till Eksjö och jobba de tre sista passen för denna sommar. Känns overkligt att hela sommaren faktiskt gått. Har gått väldigt fort. Men det är väl så när man blir äldre, tiden går fortare.. Och med tanke på att jag bara blir äldre lär tiden gå ÄNNU fortare.

Nu ska mysa med min älskling :-D Ha det gott!

6 dagar kvar till Side, Turkiet! ♥
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0