15 dec '11



Hej på er! Shiet så längesen det var jag skrev nu... sist var 27 nov. Dåligt stil, I know! Sorry sorry! ;-)
Jaha, hur är livet med BC då? Jodå, här är det fint. Just denna afton har jag ungefär 175 miljoner fjärilar i magen och känner mig riktigt lycklig i själen, trots att det varit en tung höst. Varför jag är lycklig? Jo, jag har världens finaste pojkvän, dom bästa föräldrarna och till på köpet dom underbaraste människor i världen till vänner. Sedan är det bara ca 1 månad kvar till examen och nya äventyr står på kalendern.. Har lite på gång, får se vart de tar vägen, men om de planer jag har tänkt kommer gå i lås kommer jag bli ännu lyckligare än vad jag är ikväll. Vad som kommer ske får ni se i framtiden, om det nu går i lås ;-)

Annars då? Jo, sitter här och dricker kaffe och 7up light och planerar för en lite pluggnatt med lite film och annat som paus. Har ju anatomitenta på lördag, känns hyffsat men ska plugga mer såklart :-). Sedan ska jag åka till Ullared på söndag med bästa mammi! Ska bli sååå roligt =-). Tycker väldigt mkt om att göra saker med min kära mammi! Sedan åker jag hem söndag el måndag och är i Dfs i ca 3 veckor. Under denna tid är det julafton med släkten, juldagen med några av de bästa & nyår i London som kommer vara moroten för att orka göra det allra sista i skolan. Sen 20 januari tar jag examen. Kan ni fatta? Högskoleexamen! I'm totally confused but soooo very very happy! Jag har klarat tre år på högskolan och träffat så mycket härliga människor, jag är f*n lyckligt lottad allså!!

Nej, time to fortsätta med pluggelugget.
See you around, goodnight!

15 dagar kvar till London! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0