17 dec '11 - JULLOV!



Då var det äntligen jullov! Mitt sista ever verkar det som. Lite tråkigt, är ju alltid kul att ha lov. Men men..
Tentan är gjort iallafall, och det känns väl sådär. Man vill inte skapa falska förhoppningar, är aldrig kul och kugga en tenta man tror man ska klara. Har nog hänt 2 gånger för mig. Har varit dessto fler där jag tror att jag inte klarat mig, men faktiskt gjort det. Mycket roligare besked, I can tell :-D

Annars är min söta mammi här. Vi har varit och ätit hamburgare, var gottgott! Imorgon klockan 6.00 åker vi till Ullared. Ska handla lite julklappar och annat smått och gott. Är alltid kul att åka dit :-)

Nu ska jag titta på Postkodmiljonären, sen sova. Ska ju upp 05.00 imorgon!

See ya!

13 dagar kvar till London! ♥



Kommentarer
Postat av: hanne

Har du redan jullov!? gud va skönt.



Sv: åh tack, desamma!:)

2011-12-18 @ 01:34:57
URL: http://hannelicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0