17 dec '11 - svårt att sova..



Hej, sitter här vid datorn och har svårt att sova. Är inte jättekul när jag känner att jag vill gå upp i tid imorgon. Jag skriver tenta, dock på eftermiddagen, skönt! Då hinner jag läsa en del imorgon med :-) Fast jag är nervös... känns inte helt bra de här. Att de aldrig kan få göra det?! Fast jag har mycket som händer i mitt liv just nu. Imorgon tenta, söndag ullared, måndag Degerfors, tisdag oslo, onsdag plugg & hälsa på farmor, torsdag shopping med Äna & Lulu, fredag dricka julmust för första gången & klä granen, lördag fira jul med släkten, söndag/juldagen - middag & utgång med de bästa, måndag annandagjul - kalkonlunch hos farmor, tisdag 27 - Anna fyller år & jag o Lollo ska spela bowling på kvällen, onsdag 28 - åka till kyrkogården och tända ljus för farfar som ska 'fylla' 80 år, tors 29 - Sofia & Maria kommer till Degen, fre 30 - åka till London, lör 31 - nyår i London, sön 1 jan - vara i London, mån 2 - vara i London/åka hem från London. Alltså det är fullspäckat hela tiden, men jag trivs :-D

Annars vill jag bara säga att jag älskar mina nyårsskor! ;-)

Sov gott!

13 dagar kvar till London! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0