22 dec '11 - Örebro!



Idag har det varit en mycket rolig dag =-). Varit på Marieberg i Öret med bästaste Lollis & bästaste Äna! Blev en heldel shoppat och vem som shoppade mest är ett mysterie. Mycket blev med andra ord handlat ;-) Tack för det tjejer!
En ny kavaj och en klänning till examen blev iallafall inhandlat. Gött :-D

Nu äre bara 2 dagar kvar till julafton. Har ni varit snälla i år? ;-). Jag tycker jag varit det, och förtjänar massor av presenter, hihi! Sen har jag handlat massor av julklappar också. Tycker det är lika roligt att få som att ge :-). I år ska vi vara hos min faster K och hennes man S. Ska bli kul. Älskar verkligen julen! Klappar, mat & rolig tv - Karl Bertil Jonsson och Svensson Svensson is a must :-)
Juldagen blire först fira jul med morbror J och kusinerna S och H och lite lunch. Sen på kvällen blire mat med mina fina muskitinnor Lollo & Anna. Och efter det blire utgång på julstatt. Är sjukt taggad! Hoppas de blir mycket känt folk där, är alltid kul med hemvändarkvällar :-)

Har även bokat en finfin resa till Prag med mamma, Anna & Annelie :-) ska bli gööörkul!

Checka in --> http://beasresor.blogg.se/

Och sen ser det ljust ut för ett jobb i Oslo! Flyttar som det ser ut nu i februari :-) ska bli göörkul de med!

aja, time to go!
See yah!

8 dagar kvar till London! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0