28 dec '11 - sjukt (o)motiverad



Sitter hemma hos mamma & pappa och försöker finna motivation till att skriva ett arbete som ska vara inne idag. Har ingen ork eller lust alls. Vill bara dra täcket över huvudet och sova bort de här... fy bubblan! Men inte många dagar kvar på utbildningen nu... 24 om jag räknat rätt. Shiet vad tiden gått fort, what happened liksom? Men roligt har dom här tre åren varit iallafall och jag har träffat några av dom bästa människorna i världen. Har varit nyttigt att lämna Degerfors ett tag, och som de verkar kommer jag ju inte återvända till våren iallafall... jag siktar lite högre och tar norska huvudstaden istället. Ska bli intressant, och roligt och skrämmande.. men mest roligt =)

Annars har det varit jul sedan jag skrev sist. Hade fint julfirande med släkt och vänner, och fick många fina julklappar.. bland annat en massa massa pund som jag ska ha med mig till London. Vi åker ju faktiskt i övermorgon... NAJS! Ska bli kul och träffa min Fialotta igen också.. saknar henne, hon får flytta till Degen hon med tycker jag ;-)
Igår var även jag & Lollis och spelade Kulornas (min mammas bowlinglag) mellandagsmix. En liten lokal tävling där vem som helst får vara med. Lollo & jag testade förra året, och de va så roligt att vi spela i år med :-) Och vi spelade tom bättre iår! NAJS! Däremot är de lite tråkigt att vi inte kunde spela på fredag när de e prisutdelning & tacos och så.. Men de e lite roligare och åka till London faktiskt.. helt ärligt ;-)

Annars har jag inte mycket och säga. Ha det gott!

Puss & Kram

2 dagar till London! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0