28 dec '11



Hej igen! Fick lite lust och skriva en gång till idag :-)
Är nu hemma hos finis och ska snart sova. Är trötter så de ska bli gott :-D. Blev iallafall klar med arbetet jag skrivit om i förra inlägget, och det är inskickat och allt. Blev lite längre än jag trott, cred till moi!
Sedan har jag även börjat packa inför London också. Men det är så svårt och veta hur mycket man ska ta me sig. Är ju onödigt och fylla plats, men tänk om man spiller och kladdar ner sig? Tråkigt och stå utan rena kläder menar jag.. Men men, byxor och så har jag bestämt iallafall, men dom är tvättade idag, så dom får jag packa imorgon =)
Sedan var jag & pappi nere på kyrkogården och tände ljus i minneslunden. Min farfar skulle fyllt 80 år idag. Han har nog en toppenbra födelsedag, vart han än är! ♥

Nej, nu ska jag sova!

Godnatt!

2 dagar till London och snart bara 1! ♥ 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0