29 dec '11 - fixelixat!



Hej på er!
Sitter även idag hemma hos mamma & pappa. Fast nu har jag inget arbete som ska vara inne, som tur är! Har två deadlines i januari.. närmare bestämt 9 och 15. Men det tar jag när jag kommit hem. Nu tycker jag att jag förtjänar lite extra ledigt och tagga inför London imorgon. Jag kan ni tänka er, det är redan imorgon? Träffade min faster idag när jag, Lollo & Rickard var i Karlskoga, och hon frågade om jag hade nån resfeber, men det har jag inte, för jag har inte riktigt fattat att det är imorgon liksom. Men KUL ska det bli iallafall! :-D

Som sagt idag har jag varit i Kga med Lollo & Rickard. Lollo tittade på ny telefon, sen shoppade vi på H&M och på glasbanken. Och sedan drog vi Max-driven.. idag åkte vi faktiskt bil ;-), sedan åkte jag och hämtade ut mina sista pund och hämtade ut ett par stövlar jag klackat om. Och nu så sitter jag här :-) ska spela lite The Sims tror jag. Ikväll ska mamma hjälpa mig och klippa mig & färga håret. Need to be a little refresh for London liksom ;-P

Nej, ska kila!
TJING!

Imorgon drar vi! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0