6 feb '11 - En lista om mig ;-)

Hej på er! Var längesen jag skrev. Ska försöka kompensera de nästa vecka!

Iallafall, lånade en lista från min kompis Jorunns blogg, so here it is:

Namn: Beatrice Birgit Elionora Å C
Ålder: 21, blir 22 år i höst
Bor: I Jönköping
Gör: Pluggar 5 terminen på sjuksköterskeprogrammet
Familj: Mamma, pappa & katten Elliott
Pojkvän: Ja, bästa Freddis! ♥
Favoritfärg: Rosa
Favoritplagg: Skor om det gills
Favoritplats: På en strand vid Medelhavet med en Cocktaildrink i handen ;)
Favoritfilm: Rainman el Forrest Gump
Intressen: Musik, resa, umgås med nära & kära, läsa bra böcker, gå på bio & käka biopopcorn.
Bloggar om: De tankar som slår mig, kan handla om allt från min vardag till mina inre filosofier (inte de innersta dock!)
Motto: Be what you wanna be, do what you wanna do. (Helt enkelt låt ingen sätta stop för de du tror på!)
Tro: Jag tror på evolutionen och vetenskapen så, men jag ber till "allsmäktigheten" ibland.
Bra musik: Det mesta. Men Celine Dion är den bästa!
Länder jag besökt: Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Holland, Belgien, Spanien, Frankrike, Italien, Turkiet, Grekland, Bulgarien, England, Estland,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0