Fre 18 feb '11 - Pizzakväll!



Sitter här & skriver ett litet inlägg medan jag väntar på att bästa Lollo ska komma! Vi ska titta på tv och käka pizza och mysa. Var ju jättelängesen vi sågs. Senast var ju nyår, och det är alldeles för länge sedan! Men det blir ju så när man bor ca 42 mil ifrån varann, och är högskolestudenter som har massor att göra! Så därför passar vi på och ses ikväll när vi båda är i Degerfors =) Och Degerforspizza är ju alltid gott!

Annars idag har jag ätit lunch med pappi. Han gjorde pyttipanna. Var asgott, och jättejättelängesen jag åt det. Är så härligt och komma hem till mammus & pappus och käka deras hemmagjorda mat, istället för all skolmat och Billys pizzor jag äter i vanliga fall. Efter lunch skjutsade pappa mig till min gamla låg- och mellanstadieskola där mitt kusinbarn A numera går. Jag skulle dit och hämta henne, utan att hon visste det. Så det blev en bra överraskning! Fick träffa mina gamla lågstadielärarw V också. Jag & A gick iallafall hem till henne och spelade backpacker. På eftermiddagen nån gång skjutsade kusin M med familj hem mig till mamma & pappa, där jag packade lite, fixade inför imorron och lyssnade på härlig musik. Pussade såklart på min underbara Elliottplutt också! Sedan skjutsade pappa mig till Fredrik och sedan dess har jag kollat på resor samt gjort mig iordning för ikväll.
Och nu som sagt väntar jag..

Ska kolla på Two and a half men nu.
Tjooooooooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0