Lör 12 feb '11



Gött det känns att det är lördag idag, och inte söndag. För känner man att man "slösat" bort mkt tid på lördagen har man endå en dag till godo av helgen. Det är toppen! Helgen bör dock vara längre enligt mig. En eller två dagar sådär.. inga fel ;)
Vaknade i förmiddags runt 20 i 12 när bästaste Lollo ringde och väckte mig. (Vilket var bra tkte jag!). Pratade i nästan två timmar om allt mellan himmel och jord, men det är så de brukar bli när vi sätter igång.. osså var det längesen vi pratades vid via telefon, så då blev det extra mycket tjatter =) hehe

Idag har jag väldiga känningar i magen. Jag har alltså träningsvärk som tusan! Men jag tycker det är bra, det visar att mina två dagars gymmande har gett lite resultat. Samt idag har jag haft lite hemmaträning. Körde sit-ups, push-ups, nån slags magövning samt rumplyft.. 17 st av varje. Jag började med att köra 5 st av varje en dag och sedan för varje dag lägger jag på en. Idag körde jag två "omgångar", alltså först 8 av varje, sen 9 av varje.. Så ikväll ska jag köra 10 av varje. Hur ska jag orka? :P Aja, man måste ju börja nånstans också.

Ikväll ska jag iväg till Anna & Emil och titta på Melodifestivalen. Tycker det är lite mysigt & kolla på! Vet inte riktigt vem jag hejar på, får se efter låtarna har spelats. Trevligt iallafall och träffa kompisar och bara ha en härlig hemmakväll framför tvn. Man behöver inte bara ses när man festar ju ;)

Nej, nu ska jag inta duschen!

Tjingeling!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0