Lör 19 feb '11 - 50 års fest ikväll!



Lördag idag, och solen skiner så härligt! Borde kanske gå ut och ta en prommenad och passa på och njuta av det fina vädret? Undra om det är kallt ute? Ibland kan ju skenet bedra.. bara för att solen är framme betyder det ju itne att det är varmt ute.

Ska snart försöka få min särbo/sambo att fixa något och äta. Är väldans hungrig =) käkade dock några ostbågar imorse, det var gottit ;D

Idag annars är det den omtalade 50 årsfesten som går av stapeln. Det är ju min fasters man S som är jubilerare och ska firas ikväll. Blir buffé och massa folk. Ska bli roligt, får ju träffa sånna som jag inte har träffat på jättelänge! Kuligt :-)

Igår hade jag ju myskväll med bästa Lollo. Vi käkade pizza, pratade och tittade på TV tills klockan slog midnatt. Men det blir väl så när man inte träffats på länge. Då har man mycket och prata om. Och eftersom både jag & Lollo är duktiga på och prata så blir det mycket prat ;) Fredrik gick till och med in i sovrummet en stund. Undra om han inte orkade med vårat tjatter, eller om han bara var trött ? :-P

Nej, dags för lunch!
Sayonara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0