Mån 14 feb '11 - Alla hjärtans dag!



Happy Valentinesday everyone! ♥

Med tanke på att det är alla hjärtans dag idag, lägger jag ut en bild idag på mig & mitt hjärta sedan snart 6 år tillbaka! Dagen har varit bra. Vi bestämde att iår när vi inte kunde ses så skulle vi inte fira nått värst, utan bara skicka varandra ett kort. Jag fick ett där det står "Vi kanske inte är perfekta... men vi är perfekta för varandra!". Visst är han söt min Freddie? :) Puss på han för att han är såå söt!

Annars har jag varit i skolan 9-13. C-uppsatsade en stund med A & A, sen käkade vi lunch på Hälso och sen hämtade vi våra statistiktentor. Jag har inte orkat kolla igenom den, men ska väl göra det så småningom.

Har även pratat med min blivande chef i sommar på Höglandssjukhuset i Eksjö. Är nu bestämt att jag ska jobba på avd. 9 - njurar och endokrina organ, stället där jag hade min första praktik. Ska bli roligt & spännande att få vara där och jobba. Kommer dock känns lite annorlunda denna gång, då jag förra gången kom dit som sjuksköterskestudent, och nu får jag jobba själv som undersköterska. Ska bli kul och få jobba som Uska, då jag aldrig gjort det förrut. Bara som vårdbiträde, så det är ett steg "upp" för mig! :) Sen ska det bli himla kul & få jobba på sjukhus också. Ska jobba 8 veckor, och en vecka med bredvidgång.

Nej, nu ska jag nog kolla på TV en stund. Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0