Ons 16 feb '11



Onsdag idag... sitter här & har nyss käkat en Billys pizza & kollat på Scrubs.
Idag har jag varit i skolan och C-uppsatsat i två timmar, sen åkte jag och tränade med Anna på F&S i ca 1,5 timme. Körde löpband, crosstrainer, bröst och mage. Jag klarade av ett intensivpass i 12,5 min på crosstrainer.. det går bättre & bättre för varje gång! Kul tkr jag! Hoppas bara det ger lite resultat också =)

När jag kom hem somnade jag och sov i ca 1,5 timme. Sen ringde min faster K och pratade lite om Fredag. Jag kanske ska hjälpa dem och duka lite inför 50 års festen på lördag. Såklart jag kan hjälpa till om det behövs! Man måste ju ställa upp :-).

Imorgon åker jag hem till Degerfors. Ska bli gött och få träffa min älskade Freddis! Vi har även självstudier. Jag ska översätta ett stycke, jag ska börja imorgon och gör så mycket jag hinner innan jag måste åka. Jag måste packa också! Jag har lite ont i magen idag, så jag orkar inte traska upp till vinden idag. Sen är det läskigt där uppe, så jag går hellre på dan ;). Feg? - Ja, jag vet! Men man vet aldrig om det gömmer sig nått där uppe, eller nån som låst in sin gamla mormor eller nått..

Nej, nu ska jag kolla mer Scrubs! Och sen hämta posten =)

Tjingeling!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0